بازم یکم سیاسی۴..

سلام

   دیدین بعضی موقع ها احساس می کنیم که اشفته ایم؟یا حتی احساس می کنیم روحمون از جسممون جدا شده؟

   گاهی وقتا روحمون دوست داره واسه اینکه جسممون دلش واسش تنگ بشه یه مدت ازش دور باشه !!اون وقته که روحمون که یه پله از جسممون زده جلو تر به جسممون میگه اگه دوست داری برگردم باید تو هم خودت بکشی بالا!!

   اون موقعس که اگه جسممون تنبلی نکنه و حرف روحمون کنه میتونه بهش برسه و ما هم به ارامش میرسیم چون دوباره دوتاشون پیش همند!!

   اما وای از اون روزی که جسممون بخواد تنبلی کنه و به روحمون نرسه....

 

بگذریم!چی دارم میگم؟؟؟

  اگه یادتون باشه تو بحث قبلی جنگ نرم که در مورد ابزار جنگ نرم بود، به پدیده بی حجابی هم اشاره کردیم ،دوستان زیادی تاکید کردن که بی حجابی رو بیشتر باز کنیم و پیرو همین مساله این دفعه به صورت خلاصه ومفیدبه این مبحث می پردازیم.

اول از همه میخوام یه سری امار بهتون بدم(امیدوارم هنگ نکنید!)

  •   ایا میدونستید که در ایران سالانه حدود یک میلیارد دلار لوازم آرایشی و بهداشتی مصرف می‌شود ؟؟
  •   ایا میدونستید که روزانه در تهران بین ۳ تا ۴ هزار نفر برای تزریق بوتاکس و رفع چین و چروک‌های پوستی به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند که معادله با ۱۸۲ میلیارد تومان در هر سال برای رفع چین و چروک که باز هم معادله با قیمت فروش ۲ میلیون بشکه نفت؟؟؟
  •   ایا میدونستید ایران بتواند حائز رتبه اول جراحی پلاستیک در جهان بشه؟؟؟

   خب هنگ که نکردید؟؟بله متاسفانه دشمن با جمع کردن تمرکزش روی این موارد که  چون به زیبایی بر میگرده و جوونا هم عاشق زیبا بودن هستن خوب تونسته اثر گذار باشه!!

    نکته جالب اینکه ترویج بی حجابی وبی بند و باری علاوه بر ابزار بودن از اهداف اصلی دشمن در به راه انداختن جنگ نرم هم به حساب می اید و با این کار اونا می خواهند بی اعتنایی به جایگاه والای فرهنگ اسلامی را در میان مردم گسترش داده و به ارزش های دینی و انقلابی ما لطمه بزند.چرا که فرهنگ ، ریشه هر اجتماع و انقلابی بوده و حیات و ممات هر جامعه ای وابسته به آن است.

  اگه یکم دقیق تر به موضوع حجاب نگاه کنیم متوجه میشیم ، که عـده ای بـا القائات فکری و ضد دینی و سکولار سعی دارند دین را از مردم جدا کنند اما این حجابه که همچون دژی محکم در راه این شگرد دشمن نقش بازی میکنه.

 اصلا قصد اهانت ندارما اما«دختر و زنی که دانسته یا ندانسته بی حجاب اند، پیاده نظام دشمن هستند و خاک ریز اول جنگ نرم دشمن را در کشور اداره می کنند.»میدونید چرااونا پیاده نظام دشمن هستند؟؟ چون دشمن برای اینکه دین رو از مردم بگیره هیچ وقت نمیاد بگه خدا نیست یا نعوذبالله پیغمبر(ص) دروغ گفت یا این که از علی(ع) و زهرا(س) دست بکشید.نه اون زرنگ تر از این حرفاست و بیشتر از خودمون میدونه که چقدر به این مسائل عقیده داریم!واسه همینم تو قالب حجاب وارد شده تا این جوری به همون چیزایی که میخواد برسه!!

   خوب به این موضوع توجه کنید ،اخه چطور میشه ادم ظاهرش اون طور که خدا خواسته نباشه بعد بگه دل ادم باید پاک باشه؟!به عبارتی:

حجاب مظهر عفت است و پاکی دل در حقیقت همان عفت است و نمی شود کسی در دل عفت و پاکی داشته باشد، اما حجاب نداشته باشد!!!

  نکته ای که تو مساله بی حجابی مهمه اینه که علاوه بر مسوولین هممون باید احساس مسولیت بکنیم برای مثال: در گذشته برخی از بازاری‌ها و متدینین شهر وقتی زنان آرایش کرده و بد حجاب با پوشش و لباس نامناسب به خرید می‌آمدند، آنان را تحویل نمی‌گرفتند و همین مسئله موجب تنبیه آنها می‌شد، ولی امروز کسی که بد‌حجاب در جامعه ظاهر شود به او توجه بیشتری می‌کنند و همین مسئله موجب ترویج و اصرار بر بی‌حجابی می‌شود.

  که البته در این عرصه خانوم ها و دخترانی که دغدغه مندند نقش پررنگ تر باید داشته باشند.

    بر خلاف تصور برخی، حجاب مسئله شخصی نیست؛ بلکه مسئله‌ای کاملا اجتماعی است و بی‌حجابی سازنده ده‌ها گناه کبیره است.خب البته به همین دلیل هم همون طور که میدونید طرح عفاف و حجاب(که جای بحث داره!)داره تو کشور اجرا میشه.در این رابطه بعضی ها معتقدند که باید صرفا کار فرهنگی انجام بشه که این دیدگاه با روش قران سازگار نیست،چرا که برای مقابله با هر فسادی، هم کار فرهنگی و هم کار اجرایی لازم است .

   و من خوب میدونم :

این ملت همان گونه که جریان فتنه سیاسی را عقب راند، با همان قدرت و قاطعیت در مقابل جلوه‌های بدحجابی و بی‌حجابی که ابزار دشمن تو جنگ نرمه خواهد ایستاد...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد