ازادی بیان!!

دلنوشته ها

ازادی بیان !!!

به نام او
سلام
چند وقتی میشه که تو این سرزمین جدید(پلاکفا) اشیونه کردم..نمیدونم تقصیر خودم بود که بعد از اون همه نامردی بلاگفا در قبال وبلاگ های دوستان و هم رزمان  عزیزم  و همین طور بعد از پیام داداش حسین قدیانی قطعه 26 کوچ نکردم و نیومدم اینجا یا نه باز هم قرار بود که ضعیف بودن و کم جنبه بودن بلاگفا ثابت بشه!!!یا شایدم بلاگفا منتظر بهونه است تا کم کم  و یکی یکی شر ما حامیان ولایت فقیه رو از تو بلاگفا کم کنه شایدم توانایی شنیدن و خوندن چند جمله نقد رو نداره!!!بعد ازون خرابی دو سه روزه بلاگفا دو سه خطی بر نقدش نوشتم(همین پست پایینی)بعد از این و درست شدن بلاگفا متوجه شدم که اجازه ورود به وبلاگ شخصی خودم رو ندارم!!!!جالبه نه وبلاگ شخصی !!شاید باید برای نوشتن اون دو سه خط نقد با اقای شیرازی مدیر نسبتا محترم بلاگفا هماهنگ می کردم!!!شاید باید مثل خیلی از بلاگفایی میرفتم ازشون بابت اینکه وب بنده رو هک کردن تشکر می کردم!!!نمیدونم...
به برکت این ورود ممنوع وبلاگم متوجه یه چیز دیگه هم شدم اونم این بود که وقتی بعد از این جریان رفتم تا با ادرس جدیدم تو وب یکی از دوستان در بلاگفا نظر بذارم دیدم نظرم ثبت نمیشه!!!چند بار این کار کردم و هر دفعه نتیجه یکسان گرفتم  گفتم شاید متن نظرم با افکار اقایان همخوانی نداره(اخه ازشون بعید نیست این کارم انجام بدن!!)اما بعد متوجه شدم این عدم ثبت نظرام به خاطر این بوده که ادرسم پلاکفا بود!!! 

نظرات 1 + ارسال نظر
مرمی چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://golmikh.parsiblog.com

سلام بزرگوار
من هنوز نمی دونم که تو چندتا فضا وبلاگ داشتن خوبه یا نه.
تجربه بلاگفام که جالب نبود. تعداد بازدیدها و کامنت ها فاتحه ارزش یادداشت رو می خوند.

با سلام و تشکر از حضورتون..
راستش من هم قصد نداشتم تو چنتا فضا وبلاگ داشته باشم اما بعد از این عملکرد های بلاگفا مجبور به این کار شدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد